perjantai 13. kesäkuuta 2014

Young love, or what?

Heippodei!

Sää ei ole suosinut meitä täällä päin asuvia, lähinnä on ollut kaatosadetta. 
Halusin ehdottomasti päästä kuvaamaan, mutta totuus tuli vastaan joka kerralla.

Ensiksi muutaman päivän takaisia kuvia ulkoa. Lopuksi ihan pikkuinen kuvatarina, jonka laatu on kammottava aika huono, kun vertaa ulkona otettuihin kuviin... Sisällä otetut nukkekuvat eivät onnistu koskaan! ;__;


 Enteileekö tämä kuva jotain tyttöjen tulevaisuudesta? owo

 Näissä kahdessa äsköisessä kuvassa, joissa oli kolme nukkea,
seikkaili myös kaverini nukke Bonnie Evans.



 Nuorta rakkautta?

KT: Room tour(ko)?

Olivia: *nukkuu sikeästi*
Minä: Liv, herätyyys... Etkö muista, mitä tänään piti tehdä? :3

 Olivia: No mitä nyt? *haukotus* Anna mun nukkua vielä hetki!
Minä: Huoh... Ei ole aikaa nukkumiseen!!

 Olivia: Yök... Oksettaa...
Minä: Tulikos vähän juhlittua eilenillalla?

 Olivia: No juu, mutta Ali joi kyllä paljon enemmän...
Minä: Sillä nyt ei ole väliä, kumpi joi enemmän, Liv... -.-
Ei voi olla totta, miten vielä alaikäiset juo tuolla tavalla...

 Minä: Mutta muistatkos, mitä meidän pitikään tänään tehdä? 
Lupasit tehdä sen kanssani tänään!
Olivia: No mitä..?

 Minä: ROOM TOUR! nwn
Olivia: Voi eiih... ;__;

 *viuuh*

 *tumps*
Olivia: Eikö sitä voi tehdä huomenna...

 Olivia: Mikset sä kysy Lucya tekemään tätä? >:(
Minä: Koska sä oot jääny niin vähälle huomiolle... ;__;

 Olivia: No okei... -.-

 Olivia: Tässä on siis meidän huone. Tossa on juliste...
Minä: SEIS!!

 Olivia: No mitä nyt?!
Minä: Tämä huonehan on aivan kuin pyörremyrskyn jäljiltä!

 Minä: Vaatteet roikkuvat ulkona kaapista...

 Minä: Lattialla on... alushousut?!
Olivia: Hihihi... ^^"

 Minä: Lucy nukkuu krapulaansa pois... _.__._

 Minä: Penkin tavarat ovat ihan sotkussa!

 Minä: Sinulla olisi hiukan hommia tehtävänä, Liv. Liv?

Minä: Taidamme sittenkin tehdä tämän vasta huomenna. -.-"



Oli joo vähän kämäinen kuvatarina... :´D Toivottavasti en aiheuttanut elinikäisiä traumoja kuvien laadulla.

Toissapäivänä (?) tilattiin Molliksesta Olivialle 25cm Obitsu SBH-S magneeteilla. Lisäksi molemmat tyttöset saavat uudet chipit nwn! Toiset chipit saapuvat suoraan varastosta obbarin kanssa ja toiset tulevat muutamassa viikossa erillisessä paketissa. Ennakkolasku tuli tänään! n u n Suunnittelin myös, että tekisin 25cm obbarin laittamisesta myös tuton, sillä en löytänyt semmoisia suomeksi.

Heiheei! :3

3 kommenttia:

  1. En kerinnyt lukea tätä postausta, joten selasin sen nopeasti. Tämä näytti kuitenkin sen verran vakuuttavalta, että liityn huomenna lukijaksi!

    pullipz-fantasy.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Kivoja kuvia ja nättejä tyttöjä, olen rakastunut Lucyn hiuksiin ❤

    VastaaPoista

Jätäthän kommentin jos toisenkin!