tiistai 29. heinäkuuta 2014

Vihdoin järkkäri ^^

Olihan tätä jo odotettukin.
Kyseessä on siis Nikon D3200, varmasti monelle nukkeilijalle tuttu.

(。´ ‿`♡)

Nauttikaahan kerrankin laadukkaista kuvista!



PicFic: Run away with me part 2


 Olivia: On aika myöhä, eikä heitä edelleenkään näy...

Olivia: *rohkaistuen* Ehkei minun pitäisi huolestua... Kyllä he kuitenkin saapuvat aamuun mennessä.





//Samaan aikaan toisaalla...//





 Yuki: Herää, Lucy! Pahus... Kuinka syvään uneen vaivutinkaan hänet?

Lucy: *heräilee*

 Lucy: *nousee ylös*

Lucy: Nu-nukuinko minä? Mutta minähän juoksin...

Yuki: Ehdit juosta vain pari minuuttia, sillä pian vauhti kiihtyi niin kovaksi, ettet enää tuntenut sitä.

Yuki: Silloin minä käytin taitoani ja tainnutin sinut.

Lucy: Sinä siis kannoit minua koko loppuajan? Mutta kuinka ihmeessä se on mahdollista?

Yuki: Minulla on kykyjä. Olen "celer", nopea.

Lucy: Mihin sinä oikein pyrit? Vai onko tämä vain jokin typerä pila?

Yuki: Tarkoitan, että sinullakin on kykyjä, Lucy.

Yuki: Tiedän, että sinä näet taivaankappaleita paljaalla silmällä.
Lucy: Luulin, että ne ovat vain omaa mielikuvitustani...

Lucy: *näkee jälleen avaruuden ympärillään*
Yuki: Sekin on kyky, nimeltään "laxitas", avaruus.

Yuki: Sinun täytyy vain oppia käyttämään sitä oikein.







Mulla oli siis jo aiemmin pokkarissa valmiina pientä kuvatarinantynkää, ja meinasin jopa julkaista sen. Ja onneksi isäni puuttui asiaan ja päätti sitten ostaa meille järjestelmäkameran. Edellisen osan aiheet poukkoilivat yhdestä toiseen, mutta nyt yritin saada vähän selkeyttä tähän. (>w<)

5 kommenttia:

  1. Oi, aivan ihana tarina! Tahtoo jatkoa :3

    VastaaPoista
  2. Onnea järkkäristä! nwn Näkee kyllä heti jo kuvien laadusta, että käytössä on järjestelmäkamera. ;D Jatkoa pian!

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. CoLa: Jatkoa kyllä tulee! ;D
      Anonyymi: Kiitos!
      Randami Erzu: Jep. nun

      Poista
  4. Tosi hyviä kuvia. Ite en ois pystyny heti järkkärin saadessani kuvaamaan noin laadukkaasti. *__* Oot uskomaton

    VastaaPoista

Jätäthän kommentin jos toisenkin!