sunnuntai 2. marraskuuta 2014

Summer dresses - my weakness



Tervehdys! Kyllä teitä edelleen näyttää tämä onneton nukkeblogi kiinnostavan, sillä teitä on jo 35! En ole tehnyt yhtäkään juhlapostausta sitten kymmenen lukijan rajapyykin, joten sopikaamme, että jos ja kun tämä blogi joskus saa 40 lukijaa, pidän minigiven. ♥ Se on nyt sovittu. Ei vastalauseita. Miksi ihmeessä joku sanoisi vastalauseen give awaylle..?

Koska olen laiska ihminen ja tiedostan sen täydellisesti, en ole onnistunut kuvaamaan yhtään enempää. Sen sijaan saatte nauttia kaksi kuukautta vanhasta lehtikuvasta minikoossa:


Upeaa, eikö vain?

Olette varmaankin jo huomanneet uuden ulkoasun, nimen ja osoitteen. Jotenkin olen ensimmäistä kertaa täysin tyytyväinen blogin ulkoasuun. Kertokaa siis toki kommenttejanne! Ja jos välilehtien ja gadgetien otsikkojen fontti näyttää Comic Sansilta, päivittäkää sivu. Lisäksi olen tehnyt täysin uudet profiilit nukeille. Käykää toki lukemassa - ja yllättykää. ;D

Heippa, jääkää hauduttelemaan giveajatusta mieliinne ja hankkikaa mulle vielä ne 5 lukijaa. 8D

4 kommenttia:

  1. Upeita kuvia, ihana ulkoasu. <3

    VastaaPoista
  2. Ulkoasu on ihana! Ja banneri myös :3

    VastaaPoista
  3. Ihania nukkeja sulla♥ mä mainostaisin mun kaverin blogia: http://nukke-rakkaus.blogspot.fi/?m=1
    Se pitää 15 lukijan kohdalla given:3 joten käy ihmeessä liittymässä lukijaksi sen blogiin!:)

    Voit toki käydä kattomassa munkin blogin:D
    http://fleurderivierepullip.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista

Jätäthän kommentin jos toisenkin!